A legegyszerűbb dolog, ha vásárlókat szeretne szerezni egy offline bolt, ha közvetlen a bolt elé óriási plakátokon reklámozni kezdik a rendkívül jó árszabásban árult árucikkeket. Minél többen látják a jó ajánlatokat, annál több esély van arra, hogy a termékek vásárlóra találnak.
Az online boltokban ezt a dolgot a keresőmarketing segítségével lehet hatékonyan megoldani. Hogy mi a legjobb megoldás egy konkrét esetben, milyen megoldást válasszanak a sok lehetőség között, hosszú évek tapasztalatával rendelkező szakértők döntik el.
A keresőmarketing olyan összetett reklámozási lehetőségeket biztosít egy virtuális boltnak, melyek hosszú távra megalapozhatják a biztos vásárlói közeget. Azt azonban mindenképp meg kell említeni, hogy az online közegben minden képlékeny, ami ma egy adott webbolthoz tartozott, az holnap könnyen a konkurenciához pártolhat. Hogy minden a megfelelő ritmusban és állandó felívelésben mozogjon, ahhoz folytonos keresőmarketing megoldásokra van szükség. Sőt, állandóan alkalmazkodni kell az állandóan változó helyzetekhez.