Grantis pénzügyi tanácsadó

Mi az a CRM? Egy pénzügyi tanácsadó kifejti az előnyöket

A cégvezetés közel sem olyan egyszerű feladat, mint első ránézésre azt bárki gondolná. Egyszerű alkalmazottként, a legtöbben úgy hiszik, hogy a főnök feladata a legkönnyebb, hiszen csak parancsokat osztogat és élvezi a magas hasznot, ami a rengeteg munkából adódik. Valójában a legtöbb felelősség és ezzel együtt álmatlan éjszaka is rá vár. Ahhoz, hogy a vállalkozás működni tudjon, állandóan többet kell befektetni. Szép álom, hogy elér bizonyos profitot az üzlet és aztán minden megy a maga útján.

Sajnos a kapitalista szemlélet alapja a folyamatos növekedés. Például, ha nem történik újabb erőforrások befektetése, akkor gyorsan leírják az egész felépített munkát. Mindenki jobban szeretne élni. Lehet, hogy megelégednél a termelési kapacitással vagy a bevétellel, de az alkalmazottaid szeretnének többet keresni, az illetékek is nőnek, a gazdaság változik, tehát dübörögni kell előre vagy vége mindennek. Itt jön be a folyamatos új partnerek szerzése. Amíg csak néhány ügyfél, társ van, addig nem gond velük tartani a kapcsolatot, de ahogy nő a számuk, máris minden megváltozik.

Az ajánlatok, levelek, felszólítások kiküldése máris összetetté válik. Mindezek kezelésére jött létre a Customer Relationship Management vagyis a CRM rendszer. A szoftveres megoldás révén az adatok tárolása könnyűvé válik. Ami pedig a kezelhetőséget illeti, az az első időkben valódi nehézséget okoz, de később pótolhatatlan minden szempontból. Ezért is érdemes átfutni a Grantis pénzügyi tanácsadó útmutatóit. Akik különösen sok személlyel dolgoznak együtt, hálásak lehetnek a fejlesztőknek, hogy létrehozták ezt a kiváló programot.

A használat tekintetében alkalmas kapcsolati adatok, ügyfelekkel szembeni feladatok kezelésére, lead- és kampánymenedzsment elvégzésre, jelentések, elemzések és kimutatások készítésére. Rengeteg adat táplálható bele, a leíró jellegűektől kezdve, a kommunikációs, kapcsolati és kvalitatívakig egyaránt. Egy vállat irányítási rendszerében jóformán nélkülözhetetlen a CRM, de több más szakmában is megtérülő a jelenléte. Aki egyszer elkezdi használni, többé nem akar majd nélküle dolgozni.